maandag 21 april 2008

Beter een goede buur dan een verre vriend

Beste buren,

Met de heraanleg van onze straat beschikken we nu over een geschikt pleintje (aan het sportveld) om eventueel een buurtfeest te organiseren zoals onze naaste buren van de Richard Valvekensstraat dit al jaren doen. Graag zouden we eens willen polsen of hiervoor voldoende interesse is, en of vrijwilligers zich aanmelden. Leuke ideeën zijn natuurlijk ook altijd welkom!

Willen jullie daarom onderstaand strookje invullen (omcirkelen wat van toepassing is) en terugbezorgen in de brievenbus van 'den 68'? Alvast bedankt!

An&Stefan (68)

www.leuven.be/buurtfeesten


1. dit lijkt me een leuk idee en ik wens mee te helpen (contactgegevens vermelden)
2. dit lijkt mij wel een leuk idee maar ik wens niet mee te helpen
3. dit lijkt mij geen goed idee (waarom niet?)
4. geen interesse

5 opmerkingen:

Beatrijs (11) zei

Hey An en Stefan,
dat vind ik nu eens een goed idee!

Anoniem zei

Helemaal mee eens. Nog beter om het te combineren met de speelstraat, als die er komt.

Fabio zei

An en Stefan,

Ook wij, Ans en Fabio van nr. 22, vinden het een superidee!

Anoniem zei

Leuk idee natuurlijk! Ik dacht wel dat we bij de laatste vergadering het idee hadden overwogen, maar er op teruggekomen waren omdat een straatfeest als afsluiter van (of tijdens) de speelstraat te veel in de buurt zou komen van dat van de Valvekenstraat, of niet?
We kunnen sowieso een aantal activiteiten op het pleintje organiseren! En het één sluit het ander niet uit natuurlijk!
Groetjes Sofie

Anoniem zei

Goed idee om eens met de straat te feesten.
Een activiteit aan dat pleintje is goed, het centrum van die activiteit verschuift dan naar die kant van de straat.

Philippe (49)