zaterdag 26 juli 2008

Binnenkort speelstraat

Hallo allemaal

De speelstraat nadert en ik vroeg me af of we nog eens gingen samenzitten om het een en ander te regelen of vinden jullie dat niet nodig?
Ik denk aan bv.:
- Zou het niet leuk zijn om een kleine affiche te maken (gewoon A4 kopiëren) waarin we aankondigen dat de speelstraat eraan komt? De kinderen kunnen die dan inkleuren en voor het raam hangen. Ik heb dat al in andere straten gezien en dat is misschien een leuke manier om aan andere bewoners buiten de straat kenbaar te maken dat er hier dan mag worden gespeeld?
- Leggen we een aantal activiteiten "vast" of gebeurt alles "à l'improviste"? Ik denk aan koffie om 15u, petanque met hapje en tapje 's avonds, estafetten voor de kinderen, ... Ik vind het zelf heel leuk dat activiteiten "spontaan" groeien, maar misschien is voor buitenstaanders de "drempelvrees" kleiner als ze op voorhand weten wat er wanneer doorgaat.

Laten jullie iets weten?

Groetjes!
Sofie

3 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik vind dit zeker en vast een goed idee! Tijdens de petanque op de 'Dag van de buren' is er ook kort sprake geweest van een spaghetti-avond of dergelijke te organiseren. Laat maar weten als er een 'vergadering' is. Zal mij alvast proberen vrij te maken dan.
Groetjes An

Beatrijs (11) zei

Ai An, 't is net geweest...
maar is een barbecue ook goed? we hadden gedacht aan vrijdag 22/8.
Binnenkort vallen de flyertjes in de bus (als je er ook wil bussen zeg het maar)

Anoniem zei

Geen probleem, BBQ is héél goed!
En de praktische regeling daarvan staat ook in de flyer? Als ik nog ergens mee kan helpen, zeg je 't maar! (met de flyers wil ik ook wel helpen)
Groetjes